Salgsvilkår og FAQ

Er du usikker på hvordan kurset ditt vil foregå i praksis? Her finner du ofte stilte spørsmål rundt påmelding for våre kurs og konferanser. 

Salgsvilkår & FAQ (.pdf)

Jeg finner ikke igjen kursbekreftelsen min, hvordan får jeg en ny?

Kontakt kundesenteret, så sender vi deg en ny kursbekreftelse.

  • E-post 
  • Telefon (+47) 938 66 666
Hvem kontakter jeg dersom jeg har matallergier eller spesialkost?

Vennligst kontakt vårt kundesenter, så hjelper vi deg gjerne.

  • E-post 
  • Telefon (+47) 938 66 666
Jeg har en funksjonshemming, hvor henvender jeg meg?

De fleste av våre kurslokaler er universelt utformet, men kontakt vårt kundesenter på forhånd så skal vi hjelpe deg på best mulig vis.

  • E-post 
  • Telefon (+47) 938 66 666
Jeg går inn på et kurs, men finner ingen dato, hvorfor det?
  • Manglende dato kan skyldes at det ikke er satt opp flere gjennomføringer denne sesongen.
  • Nye datoer publiseres straks det er klart.
Ønsker ikke å motta nyhetsbrev fra Confex lenger, hva gjør jeg?
  • Melde deg av direkte i nyhetsbrevet, via link nederst i nyhetsbrevet.
  • Eller meld deg av ved å sende en e-post til info@confex.no.
Hvordan har dere fått min e-post?
  • Du har deltatt på kurs eller konferanse hos oss.
  • Confex kjøper kontaktopplysninger fra eksterne leverandører.
  • Confex innhenter kontaktinformasjon fra åpne kilder på internett.
Har kurs med tilsvarende/like navn samme innehold i Norge som i Sverige?
  • Nei, kursene er tilpasset det respektive landet, så det kan være avvik i programmet.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.