Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet. Kurset tar for seg hvordan du kan planlegge og strukturere hverdagen, hvordan utarbeide en servicestrategi og knytte KPIer til denne.
Få innføring i hvordan du kan få frem det best i den enkelte og tilrettelegge for effektiv og hensiktsmessig rapportering. Dette skreddersydde kurset er myntet på mindre og mellomstore kundesentre hvor du selv som leder er operativ.
Synliggjør servicedeskens verdi i organisasjonen og bli trygg på hvordan finne det riktige systemet for samhandling mellom menneske og teknologi. Vit hvordan du best mulig kan styrke deres rutiner og smidig oppfølging av avvik. Lær deg hvordan du og ditt team kan imøtekomme og effekt håndtere klager og ubehagelige henvendelser.
Kurset er for deg som har personalansvar innen servicedesk, helpdesk, IT-support, brukerstøtte eller annen teknisk kundesupport, og som ønsker å bli en enda bedre leder. Enten dere er 5 eller 35 ansatte hos dere kan det være krevende å mestre både fagansvar og personalansvar, at tiden ikke alltid strekker til. Få konkrete tips for hvordan du kan forme en struktur på egen arbeidsplass for hvordan spille hverandre gode.
Smart samhandling mellom menneske og teknologi
Kurset er for deg med personalansvar ved mindre og mellomstore kundesentre, helpdesk, IT-support.
Det kreves ingen forkunnskaper til dette kurset, men har du jobbet med IT-support, på servicedesk og kundesenter er dette en fordel og vil styrke læringsutbyttet ditt
01 Ledelse
02 Servicestrategi
03 Håndtering av klager og sinte kunder
04 Bevisst kulturbygging
05 Godt lederskap og aktivt medarbeiderskap
06 Kommunikasjon og samspill med de ansatte
07 Hvordan gi tilbakemeldinger som fører til vekst, utvikling og endring
01 Ledelse
02 Servicestrategi
03 Håndtering av klager og sinte kunder
04 Bevisst kulturbygging
Kurset er basert på fagplan SOA Basis fra DFØ (Direktoratet for forvaltning og økonomistyring). Kurset forbereder deg og styrker din kompetanse for å kunne gjennomføre sertifiseringstesten. Når du har bestått dette kurset kan du bestille sertifiseringstesten hos Norsk Test sine hjemmesider og får muligheten til å kunne gjennomføre SOA Basis-sertifiseringen.
PRINCE2®-kurset på denne siden tilbys av Cimple Technology AS ATO/Affiliate av AXELOS Limited. PRINCE2® er et registrert varemerke som tilhører AXELOS Limited, brukt med tillatelse fra AXELOS Limited. Med enerett.
Kurset er sertifisert gjennom standard DNV-ST-0008 - Certified Learning Programmes. Det sikrer at innholdet i kurset er av høyeste kvalitet, og er i tråd med markedets etterspørsel. Kurset evalueres og oppdateres jevnlig av Confex, men er også kvalitetsvurdert av DNV som et uavhengig sertifiseringsorgan. Et dokumentert sikkerhetsstempel både for deg og for arbeidsgiveren din.
Dette kurset kan du enten ta fysisk ved et konferansesenter eller digitalt via Zoom/Teams. Vær trygg på at innholdet og læringsutbyttet er likt uavhengig av format.
Dette kurset kan du ta akkurat når og hvor det passer deg, i det tempoet du selv ønsker. Våre forhåndsinnspilte kurs er fleksible og svært godt pedagogisk tilrettelagt.
Dette kurset gjennomføres utelukkende digitalt og gir deg en intensiv læringsopplevelse i løpet av tre timer. Våre webinar tar for seg det mest essensielle innen et gitt tema for å gi deg et stort læringsutbytte på kort tid.
08:30 Oppmøte og registrering
09:00 Kurset starter
12:00 Lunsj
16:00 Kurset avsluttes
Dette kurset har et 6 måneders kostnadsfritt abonnement på PraktiskLedelse inkludert i kursavgiften fra du melder deg på kurset. Du har dermed eksklusiv tilgang til Norges første digitale læringsportal for ledelse i praksis - www.praktisk-ledelse-101.no.
Dersom du ikke ønsker denne tilleggstjenesten, må den avbestilles senest 30 dager før den kostnadsfrie perioden utløper. Les mer om hva dette betyr i våre kjøpsvilkår.
Trine Lise Ness Grimstad er Senior Rådgiver i Waken AS, og har lang erfaring fra etablering, oppbygging, ledelse og utvikling av små og store kundesentre. Med innsikt i sammenhengen mellom medarbeiderentusiasme og kundelojalitet, er det spesielt kulturbevissthet, og tydelig, inspirerende og forutsigbar ledelse, som kjennetegner Trine Lises kompetanseområder.
Hun har ledet og utviklet kundesentre og supportavdelinger hos blant andre 1881, Kredinor, Lindorff, Dolphin, GET og CompuGroupMedical, og har også arbeidet som bedriftsrådgiver og mentor innen fagområdene inspirerende ledelse og kundeservice.