Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer. Hvordan du avgrenser skadeomfanget og kommer kunden i møte. Bli tryggere i krevende situasjoner, når diskusjonen er opphetet og kunden kanskje til og med er usaklig.
Du lærer deg å bli mentalt sterkere og motstandsdyktig for hets. God kundeservice i alle kanaler gir fornøyde kunder, og en mer lønnsom bedrift.
Spesielt er det viktigere enn noen gang å faktisk evne å levere det lille ekstra, som gjør at man blir lagt merke til i et stort utvalg av tilbydere, ofte med de samme produktene og tjenestene. Vi lærer deg hvordan kunden kan bli din aller beste ambassadør og hvordan du kan bli en kundebehandler utenom det vanlige!
Hva skal til for å gi kundene opplevelsen av god service
Personer som jobber i call center, på mottakssentre, som kunderådgiver, servicekonsulent eller teamleder, både i privat og offentlig sektor
Dette kurset krever ingen forkunnskaper, men har du jobbet med kundebehandling og klagehåndtering fra før er dette en stor fordel
01 God kundeservice i praksis og hvorfor er dette viktigere enn noen gang
02 Kundeservice som en felles plattform for hele virksomheten
03 Hva skal til for å gi kundene opplevelsen av god service
04 Kundeservice som en felles plattform for hele virksomheten
05 Hvordan forstå kundene dine bedre
06 Hvordan håndterealle typer kunder og vanskelige situasjoner
07 Hvordan kommunisere med kunden på en måte som sørger for gode resultater for alle parter
08 Hvilke sosiale medier treffer kunden dere
09 Hvordan svare saklig på kritikk og klager
10 Hvordan god kundeservice i sosiale medier styrker en merkevare
11 Hvordan ivareta kundene og kunderelasjonen gjennom profesjonell klagehåndtering
12 Ypperlig kundeservice i praksis - hvordan snu en kunde fra negativ til positiv
13 Hvordan kan du bli en kundebehandler helt utenom det vanlige
01 God kundeservice i praksis og hvorfor er dette viktigere enn noen gang
02 Kundeservice som en felles plattform for hele virksomheten
03 Hva skal til for å gi kundene opplevelsen av god service
04 Kundeservice som en felles plattform for hele virksomheten
05 Hvordan forstå kundene dine bedre
06 Hvordan håndterealle typer kunder og vanskelige situasjoner
Kurset er basert på fagplan SOA Basis fra DFØ (Direktoratet for forvaltning og økonomistyring). Kurset forbereder deg og styrker din kompetanse for å kunne gjennomføre sertifiseringstesten. Når du har bestått dette kurset kan du bestille sertifiseringstesten hos Norsk Test sine hjemmesider og får muligheten til å kunne gjennomføre SOA Basis-sertifiseringen.
PRINCE2®-kurset på denne siden tilbys av Cimple Technology AS ATO/Affiliate av AXELOS Limited. PRINCE2® er et registrert varemerke som tilhører AXELOS Limited, brukt med tillatelse fra AXELOS Limited. Med enerett.
Kurset er sertifisert gjennom standard DNV-ST-0008 - Certified Learning Programmes. Det sikrer at innholdet i kurset er av høyeste kvalitet, og er i tråd med markedets etterspørsel. Kurset evalueres og oppdateres jevnlig av Confex, men er også kvalitetsvurdert av DNV som et uavhengig sertifiseringsorgan. Et dokumentert sikkerhetsstempel både for deg og for arbeidsgiveren din.
Dette kurset kan du enten ta fysisk ved et konferansesenter eller digitalt via Zoom/Teams. Vær trygg på at innholdet og læringsutbyttet er likt uavhengig av format.
Dette kurset kan du ta akkurat når og hvor det passer deg, i det tempoet du selv ønsker. Våre forhåndsinnspilte kurs er fleksible og svært godt pedagogisk tilrettelagt.
Dette kurset gjennomføres utelukkende digitalt og gir deg en intensiv læringsopplevelse i løpet av tre timer. Våre webinar tar for seg det mest essensielle innen et gitt tema for å gi deg et stort læringsutbytte på kort tid.
08:30 Oppmøte og registrering
09:00 Kurset starter
12:00 Lunsj
16:00 Kurset avsluttes
Dette kurset har et 6 måneders kostnadsfritt abonnement på PraktiskLedelse inkludert i kursavgiften fra du melder deg på kurset. Du har dermed eksklusiv tilgang til Norges første digitale læringsportal for ledelse i praksis - www.praktisk-ledelse-101.no.
Dersom du ikke ønsker denne tilleggstjenesten, må den avbestilles senest 30 dager før den kostnadsfrie perioden utløper. Les mer om hva dette betyr i våre kjøpsvilkår.
Kim er senior digital rådgiver i kommunikasjonsbyrået Metro Branding, som hjelper noen av Norges sterkeste merkevarer med innholdsmarkedsføring og digital synlighet. Han har tidligere jobbet i verdens ledende performance marketing-byrå, iProspect, som ekspert på søkemotoroptimalisering (SEO) og har til sammen over 20 års erfaring innen salg, kundeservice og markedsføring.
Kim er en entusiastisk kurs- og foredragsholder som alltid mottar særdeles gode tilbakemeldinger for sin fremoverlente, morsomme og konkrete læringsform.
Trine Rode Kristiansen brenner for profesjonell kundebehandling. Hun viser at det ikke finnes noen motsetninger mellom ypperlig kundeservice og økt salg – tvert imot.
Hun har arbeidet innen salg og service fra hun var meget ung og har gjort seg mange erfaringer opp gjennom årene. Hun har jobbet innen flere bransjer, og bidratt til fantastiske resultater gjennom fokus på service og kundebehandling. Nå er hun etablert som kursleder og foredragsholder i eget firma – Kundeserviceskolen.