Henning Friberg

Henning Friberg

 

Du møter ulike kunder, og noen er mer krevende enn andre. Mange har robotisert mye, men i disse tilfellene må det mennesker til for å snakke med kunden. Henning Friberg gir deg de smarte grepene som gjør deg i stand til å lede dine medarbeidere til topp prestasjoner i møte vanskelige kunder. Han er ansatt i fagstaben ved Institutt for Ledelse og Organisasjon ved Høyskolen Kristiania, og utdannet ved Swiss School of Tourism and Hospitality i Chur, Sveits. Henning har 16 års erfaring fra ulike lederjobber innen hotell og reiselivsbransjen i inn og utland. Hans spesialkompetanse er rettet mot Yield Management, Service Management og Hotel & Restaurant Management. Friberg har også arbeidet som sjefskonsulent og bedriftsrådgiver og gjennomfører omfattende utviklingsprosesser innen leder og serviceutvikling for bedrifter i Skandinavia.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.