Espen Søntvedt

Espen Søntvedt

 

Disrupsjonsteknologi, chatbots, RPA og kunstig intelligens vil revolusjonere kundeservicebransjen. Hvilke konsekvenser får ny teknologi for kundereisen og hvordan utøve ledelse i en slik utvikling? Med foredraget «Roboter i kundefront» vil Espen Søntvedt, gründer av Differ, gi deg noen svar. Han er på konstant søken etter å gjøre ting på nye og bedre måter, og evner å kombinere bransjeinnsikt med morgendagens digitalisering og automatiseringsløsninger. Differ har blant annet vunnet prisen for beste innovasjon under Dataforeningens BI-prisutdeling for sin «Big Data»-løsning utviklet for TV 2.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.