Service og kundebehandling

God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men flere fornøyde kunder. Hvert år arrangerer vi også to store møteplasser for deg som leder eller medarbeider innen call center og kundesenter. Bli med oss på Call Center Dagene og Kundeservicedagen der du møter likesinnede og får høre med om utviklingen i din bransje.

Temavisning Datovisning

Call center

  • Call Center-dagene

    Confex Norge | Call Center-dagene figur

    Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen! Kundeserviceprisen Best i test deles ut til Norges beste kundesenter.

Klagehåndtering

Kundebehandling

Kundesenterledelse

oktober 2019


november 2019


desember 2019


  • 02
    des.

    Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Lær hvordan du skal legge rett strategi, og sørg for at menneskene som skal takle klagene, har riktig kompetanse.

  • 04
    des.

    Skriv enkelt og forståelig med klarspråk

    Med få grep kan du forenkle og tilpasse språket, slik at leseren forstår og får med seg innholdet i teksten

  • 10
    des.

    Kundeservicedagen

    Grupperabatt i september - kom 4 betal for 3!

    Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes

mai 2020


  • 07
    mai

    Call Center-dagene

    Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen! Kundeserviceprisen Best i test deles ut til Norges beste kundesenter.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.