Service og kundebehandling

Her finner du relevante kurs innen service og kundebehandling. Lær deg hvordan du kan smidig, profesjonelt og elegant håndtere selv den mest utfordrende kunde. God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling, fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men flere fornøyde kunder. Meld deg på, så holder vi deg oppdatert, relevant og konkurransedyktig - i dag og i morgen!

Bilde

Temavisning Datovisning

Call center

  • Call Center-dagene

    Call Center-dagene figur bilde

    Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen! Kundeserviceprisen Best i test deles ut til Norges beste kundesenter.

Klagehåndtering

Kundebehandling

  • Kundeservicedagen

    Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes

  • Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!

  • Slik håndterer du vanskelige personer

    Per Henrik Stenstrøms suksesskurs - få enkle verktøy og teknikker for å håndtere vanskelige personer!

Kundesenterledelse

desember 2019


  • 10
    des.

    Kundeservicedagen

    Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes

mars 2020


mai 2020


juni 2020


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.