
Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!
Her finner du relevante kurs innen service og kundebehandling. Lær deg hvordan du smidig, profesjonelt og elegant kan håndtere selv den mest utfordrende kunden. God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men til flere fornøyde kunder. Meld deg på, så holder vi deg oppdatert, relevant og konkurransedyktig - i dag og i morgen!
Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!
Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse
Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!
Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!
Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse
For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.
Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.