Fra service til kundeopplevelse
3995
 ekskl. mva.
Til påmelding

Fra service til kundeopplevelse

Sertifisert kurs
Sertifisert kurs
Sertifisert kurs
Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Har du spørsmål om kurset eller ønsker å bestille et internt kurs til bedriften din? Ta kontakt med oss i dag!
Check-ikon

Høstens datoer lansert

Sikre din plass idag
Se vårt kurstilbud
OversiktKursinnholdSertifiseringSertifiseringSertifiseringSlik fungerer detKursledereTidligere kunderTil påmeldingKontakt oss

Hva du lærer

  • Viktigheten av god service både internt og eksternt
  • Verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering
  • Håndtering av sinte kunder profesjonelt
  • Hvordan møte kunders ulike forventninger og overgå deres forventninger
  • Hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler
  • Hvordan snu kunder fra negative til positive

Kursbeskrivelse

Kunder har ulike forventninger til service og hvordan de opplever deg som kundebehandler

Vi lærer deg hvordan du kan møte ulike forventninger på en god måte, hva service handler om og hvordan du kan påvirke dine kundemøter og skape gode opplevelser som gjør at kundene kommer tilbake og blir mer lojale.

Kundemøter er veldig forskjellige!

Det er viktig å vite hvordan du møter kunden i de ulike kanalene. Kunder ønsker selv å velge hvor de møter deg og din bedrift, og vi gir deg tips til gjennomføring av gode kundemøter og hvordan gjøre dette på telefon, mail, chat, ansikt til ansikt eller i sosiale medier.

Les mer

God klagehåndtering er like viktig som god kundebehandling!

For å få lojale kunder er det like viktig med god klagehåndtering som god kundebehandling. Kunder må ha tillit til at du og bedriten løser deres problemer på en god måte. Derfor gir vi deg verktøy til å håndtere klager og misfornøyde kunder og samtid tips til hvordan ta vare på seg selv og opptre profesjonelt.

Slik kan du styrke din virksomhets renommé med gode kundeopplevelser
Se mindre

Målgruppe

Dette kurset er tilpasset for deg som har liten eller middels erfaring fra kundebehandling salg og service eller deg som trenger mer kunnskap om klagehåndtering og hvordan skape kundeopplevelser.

Forkunnskaper

Ikke nødvendig, dette kurset vil egne seg for alle som er interessert i å bli bedre innen service, salg, klagehåndtering samt i å skape de gode kundeopplevelsene!

Kursinnhold

01 Service

  • Hva handler service om?
  • Hvordan møte ulike forventninger til service?
  • Hvordan kan vi yte god service?
  • Hva er konsekvensen av dårlig service?
  • Hvorfor er det viktig med service fra kollega til kollega internt i bedriften?

02 Kundemøtet

  • Hvordan du kan forberede deg til et kundemøte?
  • Hva skjer i de ulike fasene i et kundemøte?
  • Hvordan gjennomføre et bra kundemøte?
  • Hva din personlighet og ytre rammer betyr i et kundemøte?
  • Hvordan møter du kunden best i ulike kanaler?

03 Klagehåndtering

  • Hvordan utfører man god og lønnsom klagebehandling?
  • Hvordan man kan snu kunden fra en negativ til positiv?
  • Hva betyr det å være profesjonell?
  • Hvordan håndtere sinte kunder og samtidig ta vare på seg selv?

04 Kundeopplevelse

  • Hva er forskjell på god service og en god kundeopplevelse?
  • Hvem er ansvarlig for å gi kunden gode kundeopplevelser?
  • Hva kan kundebehandler og bedrift gjøre for å skape kundeopplevelser

01 Service

  • Hva handler service om?
  • Hvordan møte ulike forventninger til service?
  • Hvordan kan vi yte god service?
  • Hva er konsekvensen av dårlig service?
  • Hvorfor er det viktig med service fra kollega til kollega internt i bedriften?

02 Kundemøtet

  • Hvordan du kan forberede deg til et kundemøte?
  • Hva skjer i de ulike fasene i et kundemøte?
  • Hvordan gjennomføre et bra kundemøte?
  • Hva din personlighet og ytre rammer betyr i et kundemøte?
  • Hvordan møter du kunden best i ulike kanaler?

Dette er et sertifisert kurs

Kurset er basert på fagplan SOA Basis fra DFØ (Direktoratet for forvaltning og økonomistyring). Kurset forbereder deg og styrker din kompetanse for å kunne gjennomføre sertifiseringstesten. Når du har bestått dette kurset kan du bestille sertifiseringstesten hos Norsk Test sine hjemmesider og får muligheten til å kunne gjennomføre SOA Basis-sertifiseringen.

SOA

Dette er et sertifisert kurs

PRINCE2®-kurset på denne siden tilbys av Cimple Technology AS ATO/Affiliate av AXELOS Limited. PRINCE2® er et registrert varemerke som tilhører AXELOS Limited, brukt med tillatelse fra AXELOS Limited. Med enerett.

Prince2

Dette er et sertifisert kurs

Kurset er sertifisert gjennom standard DNV-ST-0008 - Certified Learning Programmes. Det sikrer at innholdet i kurset er av høyeste kvalitet, og er i tråd med markedets etterspørsel. Kurset  evalueres og oppdateres  jevnlig av Confex, men er også kvalitetsvurdert av DNV som et uavhengig sertifiseringsorgan. Et dokumentert sikkerhetsstempel både for deg og for arbeidsgiveren din.

DNV

Slik fungerer det

Dette kurset kan du enten ta fysisk ved et konferansesenter eller digitalt via Zoom/Teams. Vær trygg på at innholdet og læringsutbyttet er likt uavhengig av format. 

Dette kurset kan du ta akkurat når og hvor det passer deg, i det tempoet du selv ønsker. Våre forhåndsinnspilte kurs er fleksible og svært godt pedagogisk tilrettelagt. Du vil motta informasjon om innlogging kort tid etter påmeldingen,

Dette kurset gjennomføres utelukkende digitalt og gir deg en intensiv læringsopplevelse i løpet av tre timer. Våre webinar tar for seg det mest essensielle innen et gitt tema for å gi deg et stort læringsutbytte på kort tid.

  • Ved digital gjennomføring får du tilsendt lenke og nødvendig informasjon om pålogging i god tid før kursstart
  • Skulle du ha problemer under et digitalt kurs, vil det være en teknisk vert tilgjengelig for å hjelpe deg
  • Uavhengig av hvilket format du velger får du samme mulighet for erfaringsutveksling med øvrige deltakere
  • Fri tilgang til kurset i minimum 12 måneder fra du er påmeldt
  • Du vil motta informasjon om innlogging kort tid etter påmeldingen
  • Gjennomfør kurset enten på mobil, nettbrett eller data
  • Etter 12 måneder kan du bruke kurset som et oppslagsverk, med årlig fornyelse gjennom vårt abonnement
  • Kursmateriell vil bli sendt ut i forkant av kurset 
  • Du får tilsendt lenke og nødvendig informasjon om pålogging i god tid før kursstart
  • Skulle du ha problemer underveis, vil det være en teknisk vert tilgjengelig for å hjelpe deg
  • Det er lagt inn pauser i undervisningen

Tidspunkter

  • Ved digital gjennomføring får du tilsendt lenke og nødvendig informasjon om pålogging i god tid før kursstart
  • Skulle du ha problemer under et digitalt kurs, vil det være en teknisk vert tilgjengelig for å hjelpe deg
  • Uavhengig av hvilket format du velger får du samme mulighet for erfaringsutveksling med øvrige deltakere
  • Fri tilgang til kurset i minimum 12 måneder fra du er påmeldt
  • Gjennomfør kurset enten på mobil, nettbrett eller data
  • Etter 12 måneder kan du bruke kurset som et oppslagsverk, med årlig fornyelse gjennom vårt abonnement
  • Kursmateriell vil bli sendt ut i forkant av kurset 
  • Du får tilsendt lenke og nødvendig informasjon om pålogging i god tid før kursstart
  • Skulle du ha problemer underveis, vil det være en teknisk vert tilgjengelig for å hjelpe deg
  • Det er lagt inn pauser i undervisningen

Praktisk informasjon

  • Dette kurset er en del av et større program fra Serviceskolen
  • Kan tas på mobil, nettbrett og PC/Mac
    Antall leksjoner: 4
  • Tid: 1 – 1,5 time
  • Kursmodulen inneholder leksjoner med læringsmål, video, støttetekst, spørsmål og avslutningsvis en booster quiz
  • Leksjonene er korte og kompakte, med video som hoveddel av læring
  • Varigheten på en leksjon er 15- 20 minutter
  • Du får kursbevis etter avsluttet kurs
6 måneder gratis

Eksklusiv og kostnadsfri tilgang til PraktiskLedelse

Dette kurset har et 6 måneders kostnadsfritt abonnement på PraktiskLedelse inkludert i kursavgiften fra du melder deg på kurset. Du har dermed eksklusiv tilgang til Norges første digitale læringsportal for ledelse i praksis - www.praktisk-ledelse-101.no.

Dersom du ikke ønsker denne tilleggstjenesten, må den avbestilles senest 30 dager før den kostnadsfrie perioden utløper. Les mer om hva dette betyr i våre kjøpsvilkår.

Skjermbilde av kunnskapsportal for PraktiskLedelse

Kursledere

Cimple
Cimple
Kursleder

Dette kurset er levert og kvalitetssikret av CIMPLE i samarbeid med Confex.

Vis mer
Vis mindre

Kursledere

Ingen aktuelle kursleder er tilgjengelig.

Om arrangøren

Cimple er et av markedets ledende e-læringsmiljøer og har kunder i mer enn 25 land. Vårt team består av dyktige ansatte med variert kompetanse innenfor ulike aspekter av e-læring.

Vi tilbyr deg/dere egenutviklede kurs og det største innholdet av e-læringskurs. Våre nettkurs kan importeres inn i hvilket som helst læringssystem (LMS) som de er, eller med tilpasninger, og på ønsket språk. Dere kan dermed rulle ut viktig kompetanse til alle ansatte uten up-front investeringer i eget LMS.

Hva våre kunder sier om dette kurset

Det er ingen anmeldelser for denne kategorien ennå.

Påmelding

Steg

Välj plats och datum

1
Sted og dato
2
Deltakere
3
Faktura

Tilgjengelige steder

(Scroll bortover for flere byer)

Tilgjengelige steder (A-Å)

Ingen aktuelle steder er tilgjengelig.

Se alle avholdelser

Tilgjengelige datoer

Dette er et forhåndsinnspilt kurs, tilgang blir tildelt via e-post.

Ingen aktuelle dato er tilgjengelig. Vennligst kontakt oss på kunde@confex.no

* Vennligst velg en dato

Ingen ledige datoer!

12846921

Steg

Deltagare

1
Sted og dato
2
Deltakere
3
Faktura
Du har valgt:
Sted:
undefined
Dato:
undefined
Forhåndsinnspilt kurs - Online

Deltaker 1

* Vennligst fyll inn alle felter

Steg

Faktura

1
Sted og dato
2
Deltakere
3
Faktura
Du har valgt:
Sted:
undefined
Dato:
undefined
Forhåndsinnspilt kurs - Online

3. Faktura informasjon

Pris

Pris per person
3995
kr. eks. mva.
Rabatt
-
0
kr.
Pris å betale
3995
kr. eks. mva.

* Vennligst fyll inn alle felter

63513
Check-ikon
Da er alt i boks!
En bekreftelse er blitt sendt til deg på e-post.
Vi gleder oss til å se deg på kurset!
Ånei, noe gikk galt med innsendingen.
Pris
3995
ekskl. mva.
1 timer
Videoleksjoner
100% fornøydgaranti
Sertifisert kurs
Skandinavias ledende kursleverandør
Over 500 000 deltakere
6 måneders fri tilgang til læringsportal
Abonnement

Kurset er abonnementsbasert og de første 12 månedene er forhåndsbetalte. Deretter kan du velge å avslutte eller beholde kurset som et oppslagsverk med årlig fornyelse. Les mer i Salgsvilkår og FAQ.

Vi kan skreddersy dette kurset for din bedrift. Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale.
Bedriftstilpassede løsninger
Er dere en gruppe og ønsker dette kurset som et bedriftsinternt kursprogram? Da kan vi selvfølgelig bistå med spesialtilpasset og sertifisert opplæring for din bedrift.
Ønsker du mer informasjon om bedriftsintern opplæring?
Vi kan skreddersy dette kurset for din bedrift. Ta kontakt med oss for en uforpliktende samtale.
Abonnement

Kurset er abonnementsbasert og de første 12 månedene er forhåndsbetalte. Deretter kan du velge å avslutte eller beholde kurset som et oppslagsverk med årlig fornyelse. Les mer i Salgsvilkår og FAQ.