Vi lærer deg hvordan du kan møte ulike forventninger på en god måte, hva service handler om og hvordan du kan påvirke dine kundemøter og skape gode opplevelser som gjør at kundene kommer tilbake og blir mer lojale.
Det er viktig å vite hvordan du møter kunden i de ulike kanalene. Kunder ønsker selv å velge hvor de møter deg og din bedrift, og vi gir deg tips til gjennomføring av gode kundemøter og hvordan gjøre dette på telefon, mail, chat, ansikt til ansikt eller i sosiale medier.
For å få lojale kunder er det like viktig med god klagehåndtering som god kundebehandling. Kunder må ha tillit til at du og bedriten løser deres problemer på en god måte. Derfor gir vi deg verktøy til å håndtere klager og misfornøyde kunder og samtid tips til hvordan ta vare på seg selv og opptre profesjonelt.
Dette kurset er en del av et større program fra Serviceskolen
Dette kurset er tilpasset for deg som har liten eller middels erfaring fra kundebehandling salg og service eller deg som trenger mer kunnskap om klagehåndtering og hvordan skape kundeopplevelser.
Ikke nødvendig, dette kurset vil egne seg for alle som er interessert i å bli bedre innen service, salg, klagehåndtering samt i å skape de gode kundeopplevelsene!
01 Service
02 Kundemøtet
03 Klagehåndtering
04 Kundeopplevelse
Dette kurset kan du enten ta fysisk ved et konferansesenter eller digitalt via Zoom/Teams. Vær trygg på at innholdet og læringsutbyttet er likt uavhengig av format.
Dette kurset kan du ta akkurat når og hvor det passer deg, i det tempoet du selv ønsker. Våre forhåndsinnspilte kurs er fleksible og svært godt pedagogisk tilrettelagt.
Dette kurset gjennomføres utelukkende digitalt og gir deg en intensiv læringsopplevelse i løpet av tre timer. Våre webinar tar for seg det mest essensielle innen et gitt tema for å gi deg et stort læringsutbytte på kort tid.
Dette kurset er en del av et større program fra Serviceskolen
Dette kurset er levert og kvalitetssikret av CIMPLE i samarbeid med Confex.