Bedriftstilpassede løsninger?

Uansett hvilke kompetansebehov dere måtte ha, så er dere velkommen til å kontakte oss med en forespørse!
Bli kontaktet

Fra service til kundeopplevelse

Sertifisert kurs
Sertifisert kurs
Sertifisert kurs
Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Meld meg på
Del dette kurset
Høstens datoer lansert
Sikre din plass idag
Se vårt kurstilbud
Sertifisert kurs
Over 500 000 kursdeltakere
Fornøydgaranti
Skandinavias ledende kursleverandør
Over 500 000 kursdeltakere
Fornøydgaranti
Abonnement
OversiktProgrammetSertifiseringSertifiseringSertifiseringSlik fungerer det
Tidligere kunder
KursledereMeld meg på
1
Timer
Videoleksjoner
Sertifisert kurs
2495
kr eks. mva

Om kurset

Kunder har ulike forventninger til service og hvordan de opplever deg som kundebehandler

Vi lærer deg hvordan du kan møte ulike forventninger på en god måte, hva service handler om og hvordan du kan påvirke dine kundemøter og skape gode opplevelser som gjør at kundene kommer tilbake og blir mer lojale.

Kundemøter er veldig forskjellige!

Det er viktig å vite hvordan du møter kunden i de ulike kanalene. Kunder ønsker selv å velge hvor de møter deg og din bedrift, og vi gir deg tips til gjennomføring av gode kundemøter og hvordan gjøre dette på telefon, mail, chat, ansikt til ansikt eller i sosiale medier.

God klagehåndtering er like viktig som god kundebehandling!

For å få lojale kunder er det like viktig med god klagehåndtering som god kundebehandling. Kunder må ha tillit til at du og bedriten løser deres problemer på en god måte. Derfor gir vi deg verktøy til å håndtere klager og misfornøyde kunder og samtid tips til hvordan ta vare på seg selv og opptre profesjonelt.

Slik kan du styrke din virksomhets renommé med gode kundeopplevelser

Les mer

Neste kurs

1. juli-31. desember
To be defined
12810554
online
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Praktisk informasjon

  • Kan tas på mobil, nettbrett og PC/Mac
    Antall leksjoner: 4
  • Tid: 1 – 1,5 time
  • Kursmodulen inneholder leksjoner med læringsmål, video, støttetekst, spørsmål og avslutningsvis en booster quiz
  • Leksjonene er korte og kompakte, med video som hoveddel av læring
  • Varigheten på en leksjon er 15- 20 minutter
  • Du får kursbevis etter avsluttet kurs

Dette kurset er en del av et større program fra Serviceskolen

Kunnskapsmål

  • Viktigheten av god service både internt og eksternt
  • Verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering
  • Håndtering av sinte kunder profesjonelt
  • Hvordan møte kunders ulike forventninger og overgå deres forventninger
  • Hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler
  • Hvordan snu kunder fra negative til positive

Målgruppe

Dette kurset er tilpasset for deg som har liten eller middels erfaring fra kundebehandling salg og service eller deg som trenger mer kunnskap om klagehåndtering og hvordan skape kundeopplevelser.

Forkunnskaper

Ikke nødvendig, dette kurset vil egne seg for alle som er interessert i å bli bedre innen service, salg, klagehåndtering samt i å skape de gode kundeopplevelsene!

Programmet

Se hele programmet + -

01 Service

  • Hva handler service om?
  • Hvordan møte ulike forventninger til service?
  • Hvordan kan vi yte god service?
  • Hva er konsekvensen av dårlig service?
  • Hvorfor er det viktig med service fra kollega til kollega internt i bedriften?

02 Kundemøtet

  • Hvordan du kan forberede deg til et kundemøte?
  • Hva skjer i de ulike fasene i et kundemøte?
  • Hvordan gjennomføre et bra kundemøte?
  • Hva din personlighet og ytre rammer betyr i et kundemøte?
  • Hvordan møter du kunden best i ulike kanaler?

03 Klagehåndtering

  • Hvordan utfører man god og lønnsom klagebehandling?
  • Hvordan man kan snu kunden fra en negativ til positiv?
  • Hva betyr det å være profesjonell?
  • Hvordan håndtere sinte kunder og samtidig ta vare på seg selv?

04 Kundeopplevelse

  • Hva er forskjell på god service og en god kundeopplevelse?
  • Hvem er ansvarlig for å gi kunden gode kundeopplevelser?
  • Hva kan kundebehandler og bedrift gjøre for å skape kundeopplevelser

Dette er et sertifisert kurs

Kurset er basert på fagplan SOA Basis fra DFØ (Direktoratet for forvaltning og økonomistyring). Kurset forbereder deg og styrker din kompetanse for å kunne gjennomføre sertifiseringstesten. Når du har bestått dette kurset kan du bestille sertifiseringstesten hos Norsk Test sine hjemmesider og får muligheten til å kunne gjennomføre SOA Basis-sertifiseringen.

Dette er et sertifisert kurs

PRINCE2®-kurset på denne siden tilbys av Cimple Technology AS ATO/Affiliate av AXELOS Limited. PRINCE2® er et registrert varemerke som tilhører AXELOS Limited, brukt med tillatelse fra AXELOS Limited. Med enerett.

Dette er et sertifisert kurs

Kurset er sertifisert gjennom standard DNV-ST-0008 - Certified Learning Programmes. Det sikrer at innholdet i kurset er av høyeste kvalitet, og er i tråd med markedets etterspørsel. Kurset  evalueres og oppdateres  jevnlig av Confex, men er også kvalitetsvurdert av DNV som et uavhengig sertifiseringsorgan. Et dokumentert sikkerhetsstempel både for deg og for arbeidsgiveren din.

Eksamen

Praktisk informasjon om eksamen

Slik fungerer det

Dette kurset kan du enten ta fysisk ved et konferansesenter eller digitalt via Zoom/Teams. Vær trygg på at innholdet og læringsutbyttet er likt uavhengig av format. 

  • Ved digital gjennomføring får du tilsendt lenke og nødvendig informasjon om pålogging i god tid før kursstart
  • Skulle du ha problemer under et digitalt kurs, vil det være en teknisk vert tilgjengelig for å hjelpe deg
  • Uavhengig av hvilket format du velger får du samme mulighet for erfaringsutveksling med øvrige deltakere

Dette kurset kan du ta akkurat når og hvor det passer deg, i det tempoet du selv ønsker. Våre forhåndsinnspilte kurs er fleksible og svært godt pedagogisk tilrettelagt.

  • Fri tilgang til kurset i minimum 12 måneder fra du er påmeldt
  • Du vil motta informasjon om innlogging kort tid etter påmeldingen
  • Gjennomfør kurset enten på mobil, nettbrett eller data
  • Etter 12 måneder kan du bruke kurset som et oppslagsverk, med årlig fornyelse gjennom vårt abonnement

Dette kurset gjennomføres utelukkende digitalt og gir deg en intensiv læringsopplevelse i løpet av tre timer. Våre webinar tar for seg det mest essensielle innen et gitt tema for å gi deg et stort læringsutbytte på kort tid.

  • Kursmateriell vil bli sendt ut i forkant av kurset 
  • Du får tilsendt lenke og nødvendig informasjon om pålogging i god tid før kursstart
  • Skulle du ha problemer underveis, vil det være en teknisk vert tilgjengelig for å hjelpe deg
  • Det er lagt inn pauser i undervisningen

Praktisk informasjon

  • Kan tas på mobil, nettbrett og PC/Mac
    Antall leksjoner: 4
  • Tid: 1 – 1,5 time
  • Kursmodulen inneholder leksjoner med læringsmål, video, støttetekst, spørsmål og avslutningsvis en booster quiz
  • Leksjonene er korte og kompakte, med video som hoveddel av læring
  • Varigheten på en leksjon er 15- 20 minutter
  • Du får kursbevis etter avsluttet kurs

Dette kurset er en del av et større program fra Serviceskolen

Abonnement

Vi ønsker å styrke ditt kompetansenivå hele yrkeslivet, enten det er med oppfriskning av eksisterende kompetanse eller å kunne bistå med ny. Med livslang læring holder du deg oppdatert og relevant for fremtidens omstilling og konkurranseevne i yrkeslivet.

Som et ledd i livslang læring har vi tilrettelagt dette kurset med en abonnementløsning for deg. Fra du melder deg på kurset har du fri tilgang til all materiell i 12 måneder, og etter dette kan du beholde kurset for støtte og veiledning med årlig fornyelse. Som abonnementskunde tilbyr vi deg svært gunstige og rabatterte priser, slik at du kan kontinuerlig holde deg oppdatert og relevant.

Om du ønsker å avslutte abonnement ditt må avtalen sies opp 30 dager innen abonnementet utløper, ellers vil abonnementet fornyes automatisk. Se mer informasjon i våre Salgsvilkår og FAQ her.

Tidspunkter

Hva våre kunder sier om dette kurset

Det er ingen anmeldelser for denne kategorien ennå.

Kursledere

Cimple

Dette kurset er levert og kvalitetssikret av CIMPLE i samarbeid med Confex.

Les mer

Påmelding

Spørsmål om kurset:

Siri Husby

Kursansvarlig
+47 482 71 747
sh@confex.no
Spørsmål om registrering:

Jannicke Lillelien

Kunderådgiver
+47 938 66 666
kunde@kursbekreftelse.no

Fra service til kundeopplevelse

Sted:
undefined
Dato:
undefined
Pris:
2495
kr eks. mva

Velg sted

Velg dato

To be defined

* Vennligst fyll inn alle felter

Inge tilgjengelig dato!

12794014

2. Deltakere

Deltakere

Deltaker 1

* Vennligst fyll inn alle felter

Fakturainformasjon

3. Faktura informasjon

Pris

Pris per person
2495
kr. eks. mva.
Rabatt
-
0
kr.
Pris å betale
2495
kr. eks. mva.

Vilkår

* Vennligst fyll inn alle felter

63513
Da er alt i boks!
En bekreftelse er blitt sendt til deg på e-post.
Vi gleder oss til å se deg på kurset!
Oops! Something went wrong while submitting the form.