Kundeservice

Her finner du relevante kurs innen kundeservice og kundebehandling. Lær deg hvordan du smidig, profesjonelt og elegant kan håndtere selv den mest utfordrende kunden. God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men til flere fornøyde kunder. Meld deg på, så holder vi deg oppdatert, relevant og konkurransedyktig - i dag og i morgen!

Bilde

Temavisning Datovisning

Call center

  • Serviceskolen - online

    • Forhåndsinnspilt

    Lær om de viktigste faktorene innen service og kundebehandling, som gjør at du lykkes bedre i møte med andre mennesker internt og eksternt

Kundebehandling

  • Kommunikasjon - online

    Manglende eller dårlig kommunikasjon skaper store kostander for virksomheten og den enkelte medarbeider, og her får du konkrete verktøy for å unngå å tolke og heller søke felles forståelse.

  • Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!

Kundesenterledelse

  • GTD Getting Things Done – online foredrag

    Information overflow og en verden i endring! Benytt sjansen til å få med deg foredraget om GTD, og få konkrete produktivitetstips basert på metodikken.

  • Teamledelse - online

    Din viktigste funksjon som teamleder, er å dyrke frem den egenskapen som kalles lagånd. Kurset gir deg kunnskap om de viktigste faktorene bak vellykkede team og vellykket teamledelse.

oktober 2021


desember 2021


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.