Hva gjør du når konflikter oppstår?
Bli i stand til å møte utfordrende situasjoner på en ryddig og profesjonell måte. Lær mer om hvilke arbeidsrettslige krav og plikter du som leder må forholde deg til, og hva du kan kreve av dine medarbeidere.
Ved å ha kjennskap til regelverket, blir du i stand til å ta de riktige beslutningene. Vårt kurs gir deg verktøyene du trenger for å løse daglige utfordringer på arbeidsplassen, og lærer deg hva som skal til for å motivere medarbeidere i krevende situasjoner.
Konflikter på en arbeidsplass er normalt – det er ikke nødvendigvis konflikten i seg selv, men måten vi møter den på som kan bli avgjørende for utfallet.
Bli klar for å ivareta relasjonene i din bedrift, slik at resultatene vedvarer og løsningene blir riktig.
Meld deg på kurset i dag!
Målgruppe:
Ledere, mellomledere, tillitsvalgte og andre som arbeider med personalsaker.