Call Center-dagene

Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen! Kundeserviceprisen Best i test deles ut til Norges beste kundesenter.

Bilde
  • 7 - 8 mai (2020)
Velkommen til Skandinavias største konferanse for kundesenter og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse for kundesenter og kundeservice

Programmet er underveis!

Konferansen for kundesenterledere skal fylles med dagsaktuelle og interessante temaer, som kan bidra til at akkurat ditt kundesenter kan stille enda sterkere. Du skal få caser, hvor de beste i bransjen deler sine historier gjennom sine erfaringer på veien til å bli best. I tillegg skal du få det beste innen ledelse, teknologi og kundeservice.

 

Årets røde tråd: Mennesker og teknologi!   

Til syvende og sist handler det om det menneskelige. Teknologi og digitalisering er selvsagt viktig, og det skal vi snakke mye om, men det er mennesker som utfører det meste. Det er medarbeiderne dine på kundesenteret ditt som tar seg av kundene. Det er kundene som avgjør hvor godt din bedrift gjør det. Når du bryr deg om medarbeiderne dine vil det skinne gjennom og ut til kundene dine.

 

Hvorfor du bør delta på Call Center-dagene 2020

Call Center-dagene samler lederne av kundesentre fra hele landet som er opptatt av å gjøre sine folk gode. Du får praktiske caser, gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice, og du kan selv sette sammen programmet som passer deg best, gjennom å velg ett av tre spor; ledelse, teknologi eller kundeservice.

 

NYHET – gullpakke for deg og teamet ditt!

Nå gir vi deg som ønsker å ta med deg hele teamet ditt en helt spesiell pakkepris. Velg pakke på 10, 15 eller 20 billetter, og få et helt eget tilbud fra vårt kundesenter. Vi lover deg at dette tilbudet har du aldri sett maken til på denne konferansen! Ta kontakt med  for å få ditt tilbud.

 

Hva er kundeserviceprisen, og hvordan vinne denne?

Kundeserviceprisen er et resultat av undersøkelsen «Best i test» som foregår fra november til april. Da tar mystery shoppers kontakt med kundesentre, og deres opplevelse rapporteres og måles. Kundeserviceprisen fokuserer på kundeopplevelsen, ikke produkt, tjeneste eller pris. Konkurransen om å bli best er knallhard, og mange kundesentre har stort fokus på å bli best, både i sin klasse og totalt. Mange kundesentre trener også jevnlig hele året for å gi best mulig kundeopplevelse til morgendagens kunder. Les mer om kundeserviceprisen her.

 

Hva er egentlig Call Center-dagene?

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere, og årets møteplass for deg som jobber med kundeservice. Sammen med SeeYou deler vi ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 23 ulike kategorier, og på tvers av flere bransjer. 

 

Møt de beste foredragsholderne!

Vi inviterer norske og internasjonale talere i toppklasse. Noen jobber daglig i kundesentre, mens andre er fagpersoner med en unik fagkompetanse på sine områder.

 

Skreddersy ditt eget program – velg mellom 12 ulike spor!

Deler av konferansen deles inn i tre ulike temaer, og du velger det som er mest aktuelt for deg:

  • Kundeservice
  • Ledelse
  • Teknologi

 

Grundig research

Programmet er alltid basert på hva ansatte, ledere og beslutningstakere i skandinaviske kundesentre ønsker å lære mer om. En fokusgruppe bestående av ressurspersoner fra bransjen har diskutert hva som skal til for å løfte programmet til nye høyder. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda som bransjen selv har satt.

 

Utvid nettverket ditt

Call Center-dagene har blitt en av Nordens største konferanser for kundesenterledere, det perfekte stedet for å bygge nettverk og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere. Spennende og aktuelle stands kan gi deg nye ideer for akkurat ditt kundesenter. 400 engasjerte personer deltok på konferansen i 2019, og over 85 % av deltakerne er ledere.

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging!

 

Har du innspill til temaer vi bør se nærmere på, er du alltid velkommen til å ta kontakt med senior prosjektleder
Corinne Hilde Fjellås,  

Fordeler ved å delta på CCD

  • Bransjens beste foredragsholdere deler sine erfaringer med deg
  • Du velger temaer tilpasset din virkelighet, enten du vil at det skal handle om teknologi, kundeservice eller ledelse
  • Frihet til å velge å delta på en fantastisk festmiddag med prisutdelinger – inkludert i prisen
  • Nettverksbygging! Dette er helt klart årets største arena for ledere og beslutningstakere i kundeservicebransjen i Norge
  • Et bredt spekter av utstillere står klare til å vise deg ny teknologi og aktuelle løsninger
  • Opplev et helt nytt, spektakulært konferansehotell – midt i Oslo sentrum
  • Gullpakke - spesialtilbudet for deg som vil ta med deg hele teamet ditt 
  • Alltid gode gruppetilbud for tre eller flere deltagere, ta kontakt med  

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst

Synes dette var et supert arrangement!! En av de beste jeg har vært på!

Ann-Renée Degnes, salgskoordinator/avdelingsleder, Ving Norge AS

Godt gjennomført arrangement. Mange gode foredragsholdere og spennende utstillere toppa med flott festmiddag/prisutdeling torsdag

Ann Kristin Erntsen, leder kundesenter, Tussa-24 AS
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Badge

Confex er ISO 9001-sertifisert

Du som deltaker får kursbevis fra en ISO 9001-sertifisert bedrift.
Les mer om sertifisering her.

Badge

Er dere tre eller flere?

Vi hjelper deg gjerne med et tilpasset tilbud.
Kontakt oss på 

Foredragsholdere

Foredragsholdere

  • Person
    Kim Nygaard

    Kim Nygaard er leder for innhold og synlighet i kommunikasjonsbyrået Metro Branding – og hjelper flere av landets sterkeste merkevarer med å prestere best mulig digitalt. Tidligere jobbet han i verdens ledende Performance Marketing-byrå – iProspect –... Les mer

  • Person
    Morten Nilsen

    Morten Nilsen er Daglig leder i Not Yet as. Han er sertifisert NLP Master Practitioner og har sin utdannelse Fra Sjøkrigsskolen og Handelshøyskolen BI. I tillegg har han flere års utdanning innen psykologi og ledelse. Morten har mange års erfaring som kursleder,... Les mer

  • Person
    Fredrik Löfgren

    Kan en robot overta rollen som statsminister i fremtiden? Det hevder robotutvikler Fredrik Löfgren, som mener at fremtidens roboter vil både overgå og være på lik linje med menneskelig intelligens og kunnskap.

    Allerede som barn hadde Fredrik Löfgren en... Les mer

´
Goodie

Lyst på mer lesestoff?

Visste du at vi har et bibliotek med e-bøker for deg, gratis og klar til nedlastning?

  
Ta meg til biblioteket!

Kurssted

Kurssted

Clarion Hotel The Hub

  • 7 - 8 mai

The Hub - et pulserende samlingssted med en touch av Oslo og en hub for møter mellom mennesker. Opplev en unik og innovativ arena for alt fra personlige frokostmøter til magiske kongresser. Kongressalen er 900 kvadratmeter, og har kapasitet til 1150 mennesker. Med et tilhørende utstillings- og mingleområde vil det bli uante muligheter. Clarion Hotel The Hub har 24 møterom, som inkluderer 10 styrerom og et VIP-rom på 80 kvadratmeter.

Adresse

Biskop Gunnerusgt. 3 0106 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

Telefon: +47 23 10 80 00

E-post: cl.thehub@choice.no

Nettsted: Klikk her

Overnatting

Overnatting

Har du behov for overnatting under Call Center-dagene?
Book direkte på Nordic Choice Hotels sine egen hjemmesider for beste pris og bruk av rabattkode. 

 

Enkeltrom

kr. 1.790,- per natt, inkl. frokost og mva.

Dobbeltrom

kr. 1.990,- per natt, inkl. frokost og mva.

  • Velg destinasjon og dato for overnatting
  • Legg inn bookingkode "CALL20" under fliken "Har du en booking- eller rabattkode"
  • Reservasjonen garanteres med kredittkort når man bestiller, og gjøres opp direkte ved avreise

 

Det er et begrenset antall hotellrom tilgjengelig med rabattkoden.
Reservasjon, endring eller kansellering av bestilling må gjøres innen 29.04.2020

Har du spørsmål ved bestilling, ring Nordic Choice Hotels (+47) 23 10 80 00

 

Book ditt hotellrom her!

Goodie

Kundeserviceprisen 2019

Bli med på festmiddagen der vi deler ut Kundeserviceprisen "Best i test" i 18 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Årets Kundesenter". Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne i 2018

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Call Center-dagene er Skandinavias største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER-DAGENE 2019 BLE UTSOLGT. 
TA KONTAKT FOR Å BOOKE PLASS FOR DIN VIRKSOMHET ALLEREDE NÅ.

Ring eller send en e-post til oss hvis du er interessert i utstillerplass i 2020.

Telefon (+47) 938 66 666 / E-post

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter bestilling. Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er ti dager.
     
    Les mer om våre salgsvilkår her

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på:
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Corinne Hilde Fjellås

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.