Call Center-dagene

Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen! Kundeserviceprisen Best i test deles ut til Norges beste kundesenter.

Bilde line background Layer 1

Påmelding

7 - 8 mai

Call Center-dagene

Oslo på Clarion Hotel The Hub

Velkommen til Skandinavias største konferanse for call center og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse for call center og kundeservice

Her ble det fullt!
400 deltakere møtte på Clarion Hotel The Hub i Oslo, 25.-26. april for Call Center-dagene 2019. På kvelden ble det delt ut 19 kundeservicepriser, til jubel og applaus fra en stappfull sal.

Ikke alle som hadde ønsket det fikk plass på middagen, men det tar vi høyde for, og bestiller enda større festsal i 2020!

Konferansier Karin Fevaag Larsen loset oss gjennom to innholdsrike konferansedager, og fantastiske Mia Törnblom gjorde sitt til at kveldens prisutdeling ble helt magisk.

23 foredragsholdere gjennomførte sin del, både i store og små saler. Av tilbakemeldinger så langt ser vi at svenske Elaine Eksvärd gjorde et sterkt inntrykk, med sitt motiverende, personlige og rørende foredrag.

Konkurranser og premier
Alle utstillerne gikk sammen om en felles premie. Det resulterte i reisegavekort fra Ving på til sammen kr 22.000!

Hovedgevinsten ble et reisegavekort på kr 12.000, og i tillegg fikk to heldige vinnere sine gavekort på hhv 6.000 og 4.000.

I tillegg fikk to heldige deltakere gavekort fra Confex med billetter til CCD 2020. Mange glade deltakere der, altså!

Vi er allerede i gang med CCD 2020
Har du innspill til temaer eller foredragsholdere? Ta kontakt med senior prosjektleder Corinne Hilde Fjellås,  

Hvem vant kundeserviceprisene?
ice (bredbånd) vant Kundeserviceprisen 2019 med score 89,9%!

143 av Norges største og viktigste kundesentre ble målt i «Best i test» – Kundeserviceprisen 2019.

Konkurransen om å bli best er knallhard, og mange kundesentre har stort fokus på å bli best, både i sin klasse og totalt. Mange kundesentre trener også jevnlig hele året for å gi best mulig kundeopplevelse til morgendagens kunder.
Her kan du lese mer Kundeserviceprisen og om alle prisvinnerne.

Hvorfor du bør delta på CCD 2020
Call Center-dagene samler de lederne av kundesentre fra hele landet, som er opptatt av å gjøre sine folk gode. Programmet fylles med dagsaktuelle og interessante temaer. I år fikk man blant annet ta del i erfaringer med implementering og bruk av chat bots, ikke bare teori og skremsel om at når robotene kommer, da forsvinner jobbene på kundesenteret.

Det var flere praktiske caser, gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice, og deltakerne satte selv sammen programmet som passer best.

Det var flere helt nye temaer på Call Center-dagene!

  • Hvordan lede millennials, medarbeidere født 1980 – 2000
  • Nettroll, hets, sjikane og angrep i chat og kommentarfelt
  • Ny som leder av kundesenteret
  • Kunstig intelligens og informasjonssikkerhet - hvem kontrollerer robotene?

…og mange andre temaer som kan bidra til at norske kundesentre kan bli enda litt bedre.

Hva er egentlig Call Center-dagene?
Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere, og årets møteplass for deg som jobber med kundeservice. Sammen med SeeYou deler vi ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier, og på tvers av flere bransjer. Les om kundeserviceprisene her.

Møt de beste foredragsholderne!
Vi inviterer norske og internasjonale talere i toppklasse. Noen jobber daglig i kundesentre, mens andre er fagpersoner med en unik fagkompetanse på sine områder.

Skreddersy ditt eget program – velg mellom 12 ulike spor!
Deler av konferansen deles inn i tre ulike temaer, og du velger det som er mest aktuelt for deg:

  • Kundeservice
  • Ledelse
  • Teknologi

Grundig research
Programmet er alltid basert på hva ansatte, ledere og beslutningstakere i skandinaviske kundesentre ønsker å lære mer om. En fokusgruppe bestående av ressurspersoner fra bransjen har diskutert hva som skal til for å løfte programmet til nye høyder. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda som bransjen selv har satt.

Utvid nettverket ditt
Call Center-dagene har blitt en av Nordens største konferanser for kundesenterledere, det perfekte stedet for å bygge nettverk og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere. Spennende og aktuelle stands kan gi deg nye ideer for akkurat ditt kundesenter. 400 engasjerte personer deltok på konferansen i 2019, og over 85 % av deltakerne er ledere.

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging!

Har du innspill til temaer vi bør se nærmere på, er du alltid velkommen til å ta kontakt med senior prosjektleder
Corinne Hilde Fjellås,  

Fordeler ved å delta på CCD

  • Bransjens beste foredragsholdere deler sine erfaringer med deg
  • Du velger temaer tilpasset din virkelighet, enten du vil at det skal handle om teknologi, kundeservice eller ledelse
  • Frihet til å velge å delta på en fantastisk festmiddag med prisutdelinger – inkludert i prisen
  • Nettverksbygging! Dette er helt klart årets største arena for ledere og beslutningstakere i kundeservicebransjen i Norge
  • Et bredt spekter av utstillere står klare til å vise deg ny teknologi og aktuelle løsninger
  • Opplev et helt nytt, spektakulært konferansehotell – midt i Oslo sentrum
  • Alltid gode gruppetilbud for tre eller flere deltagere, ta kontakt med  for et ekstra godt tilbud

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Badge

Confex er ISO 9001-sertifisert

Du som deltaker får kursbevis fra en ISO 9001-sertifisert bedrift.
Les mer om sertifisering her.

Badge

Er dere tre eller flere?

Vi hjelper deg gjerne med et tilpasset tilbud.
Kontakt oss på 

Foredragsholdere

Foredragsholdere

    Vi jobber med å få Foredragsholdere på plass. Mer informasjon kommer.
´
Goodie

Lyst på mer lesestoff?

Visste du at vi har et bibliotek med e-bøker for deg, gratis og klar til nedlastning?

  
Ta meg til biblioteket!

Kurssted

Kurssted

Clarion Hotel The Hub

  • 7 - 8 mai

The Hub - et pulserende samlingssted med en touch av Oslo og en hub for møter mellom mennesker. Opplev en unik og innovativ arena for alt fra personlige frokostmøter til magiske kongresser. Kongressalen er 900 kvadratmeter, og har kapasitet til 1150 mennesker. Med et tilhørende utstillings- og mingleområde vil det bli uante muligheter. Clarion Hotel The Hub har 24 møterom, som inkluderer 10 styrerom og et VIP-rom på 80 kvadratmeter.

Adresse

Biskop Gunnerusgt. 3 0106 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

Telefon: +47 23 10 80 00

E-post: cl.thehub@choice.no

Nettsted: Klikk her

Goodie

Kundeserviceprisen 2019

Bli med på festmiddagen der vi deler ut Kundeserviceprisen "Best i test" i 18 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Årets Kundesenter". Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne i 2018

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Call Center-dagene er Skandinavias største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER-DAGENE 2019 BLE UTSOLGT. 
TA KONTAKT FOR Å BOOKE PLASS FOR DIN VIRKSOMHET ALLEREDE NÅ.

Ring eller send en e-post til oss hvis du er interessert i utstillerplass i 2020.

Telefon (+47) 938 66 666 / E-post

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Corinne Hilde Fjellås

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.