Monika Olsson

Monika Olsson

 

Monika Olsson er spesialist innen kundeservice, kontaktsenter og bemanningsplanlegging. Hun er utdannet sivilingeniør innen industriell økonomi og har etter drøyt 20 år med ulike roller i kontaktsenterbransjen bygget opp en bred kunnskap om hvordan teknikk, ledelse og arbeidsmetode kan bidra til optimale forretningsfordeler.

Monika jobber som virksomhetskonsulent innen enheten Customer Experience Consulting i Telia. Det innebærer at hun hjelper Telias kunder til å få størst effekt av den teknikken de investerer i, bland annet gjennom rådgivning og utdanning.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.