Trine Rode Kristiansen

Trine Rode Kristiansen

 

Trine Rode Kristiansen brenner for profesjonell kundebehandling. Hun viser at det ikke finnes noen motsetninger mellom ypperlig kundeservice og økt salg – tvert imot. 
Hun har arbeidet innen salg og service fra hun var meget ung og har gjort seg mange erfaringer opp gjennom årene. Hun har jobbet innen flere bransjer, og bidratt til fantastiske resultater gjennom fokus på service og kundebehandling. Nå er hun etablert som kursleder og foredragsholder i eget firma – Kundeserviceskolen.



Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.